Blogia
La Kaa és com el vent

Què en pensa de...?

Què en pensa de...? Com sol passar, se m'han ajuntat vàries coses per la setmana que vé. Per una banda ahir em van trucar per oferir-me una feina, pagada, per 3 o 4 dies. Hauré de fer unes enquestes, i encara que no em donin un grans osu, algo és algo, i en tindré prou per algún capritxet. A més, la feina la faré amb el meu cosí, per tant segur que m'ho passo bé :)

Per l'altra, he de tenir acabat, o més ben dit, m'agradaria tenir acabat, pel dia 16 una recollida d'informació de vàries persones per fer els seus currículums. Això no és pagat, però m'he compromés a fer-ho, així que si no està acabat pel dia 16 si que ha d'estar avançat. La tranquilitat és que si no estigués acabat, em quedaria la setmana del 18 al 22 per fer-ho.

Sempre passa el mateix, o et mors de fàstic sense res a fer o no dones abast :)

0 comentarios