Blogia
La Kaa és com el vent

De la Lluna arriben... deures!

Per no perdre la costum, entrego els meus deures fora de temps. Són deures en forma de test que m'ha encarregat la Mavimoon, i bé, vaig dir que estarien pel dissabte :P Per cert Mavi, el de les cançons em penso que em donarà feina ;)

Exercici 1:
List your current six favorite songs, then pick six other people that have to do the same.
Sort que demana actualment i encara tinc l'iTunes poc carregat. M'arriba a passar aixó amb el Winamp a tope i em puc tirar dies decidint-me per 6. Som-hi:
1. Michael Jackson - Man In The Mirror: En Michael al primer lloc. Ho dubtaveu? He posat Man In The Mirror per ser per mi LA cançó, tot i que últimament n'escolto vàries: MITM, Music & Me, With A Child's Heart, la demo de We Are The World...
2. Lebo M - He Lives In You: De la BSO del Rei Lleó 2 (és el que passa quan tens una neboda de 2 anys) juntament amb "We Are One" las vaig escoltar a la peli i em vaig enamorar de les cançons.
3. Bruce Spingsteen - Waitin' On A Sunny Day: Pel meu aniversari em van regalar l'àlbum The Rising i el Devils & Dust. M''agrada més el primer, igual perquè ja el coneixia (el tenia descarregat però el volia original)
4. Shakira - Día De Enero: Vaig descarregar Fijación Oral Vol.1 i després d'escoltar-lo per primera vegada l'hauria eliminat directament de no haver estat per aquesta cançó, que no he parat d'escoltar des d'aleshores.
5. Ana Torroja - No Me Canso: Doncs això, que no em canso d'escoltar-la. A més a fet que m'interessi per redescubrir Mecano.
6. Madonna - La Isla Bonita: Vaig descarregar l'Immaculate Collection i... quants records aquesta cançó! M'estaré fent gran?

Exercici 2:
1) Agafi el llibre més proper.
2) Obri'l a la pàgina 23.
3) Busqui la quinta oració.
4) Copii-la al seu blog juntament amb aquestes instruccions

"Todas estas razones explican por qué debe existir un régimen específico del empleo público, fundado en principios de derecho público y articulado a través de garantías legales." Ja! Segur que ara tot el mòn s'ha quedat amb les ganes de conèixer les raons, o no? Aquesta frase tan divertida l'he tret del fabulós llibre"Derecho de la Función Pública" de Miguel Sánchez Morón. A veure si pel setembre...

Exercici 3:
Poso alguna cosa que gairebé ningú sàpiga de mi. Després comenteu alguna cosa poc coneguda de vosaltres. I els que poso aquí han de posar això al seu journal i també han d'escollir unes altres sis víctimes.
Què puc posar? Doncs que tinc pànic a les abelles i al foc. Fins ben gran no vaig ser capaç d'encendre una cerilla ni un encenedor. I encara ara, si puc ho evito.

I les meus ecollits per fer aquests tests són: Whitelite, Gromit, Herea, Butts, Punkita y Velvet.

0 comentarios