Blogia
La Kaa és com el vent

La família creix

La família creix Perquè l'iMac no es senti sol, ha vingut a fer-li companyia un iPod Color de 20 GB :D

El tinc des del dia 12 i encara babejo. És tan bonic i blanquet com el seu germà gran. Dubtava entre aquest i un mini de 6 GB rosat, però al final em vaig decidir pel gran per la poca diferènciade preu que hi ha entre tots dos i la quantitat d'espai que té de més. A més, des de fa cosa d'un mes tots els models de 20 i 60 G son Color, és a dir que tenen la pantalla en color i pots posar-hi fotos. I pel mateix preu que tenía l'anterior.

De moment el tinc embolicat amb paper d'emnolicar transparent d'aquell d'embolicar menjar, perquè no es ratlli. Quan pugui li compraré una iSkin de silicona perquè vagi ben protegit.

Ara em fala omplir-lo :)

0 comentarios