Blogia
La Kaa és com el vent

Una tarda a la facultat

Avui he arrobat a la facultat mitja hora abans de que comencés la primera classe. Hi hem anat l'EmeTé i jo, i hem quedat al bar (on si no??) amb la half German. He demanat un dónut d'aquells del bar que no són de la marca donuts però que estan boníssims i una coca cola per no dormir-me, que estava cansadñissima... Ha servit de poc... Sort que durant la primera hora l'Emeté ha estat al cas i m'ha donat un cop de colze just al moment que m'anava a caure el cap :D

A la facultat feia una calor "considerable" La tarde ha esta insoportable i no per culpa de les classes. Jo ja m'he inventat la teoria de que com que la facultat està enterrada és normal que hi fagi més calor, ja que estem més a prop del nucli de la Terra que la resta de facultats del campus. Quan ja marxàvem , a les 9, hem conegut la raó de tanta calor. No és que el nucli s'estigui recalentant i l'explosió de la Terra sigui imminent... És que algú ha decidit que ja va sent hora d'encendre la calefacció!! Ok, estem a 21 d'octubre, però, es que també estem a 20 i tants graus! Que la setmaneta de fred només ha estat per animar-nos a tirar endavant! Que la flassada que la seva falta va provocar-me la quasi-mort per congelació ja torna a ser als peus del llit! Suposo que per aquesta teoria, a mitjans juny encendran l'aire condicionat per molt que a fora hagi tornat l'era glacial...

Pero el millor ha estat quan, a la mitja part de la primera classe he decidit anar al bany, o més ben dit, quan he decidit sortir-ne y el llisquet ha decidit dir que no. Després d'un parell de minuts de baralla amb la porta, sense sort, he pensat que quan els meus compis veiessin que no tornava a classe em trobarien a faltar i decidirien sortir a rescatar-me. Perquè és que a més no portava el mòbil i no podia trucar-los per demanar auxili :P Pero no he hagut d'esperar tant. He sentit que entrava una noia, i l'hi he dit: HOOLA! i ella ha contestat: HOOLA! Després ja li he explicat la història amb el llisquet i mentre jo reia i ella també hem aconseguit obrir la porta. Però, què hagués passat si, enlloc de decidir anar al bany a la mitja part de la primera classe hagués decidit anar-hi al acabar la última? Quan sortím ja no queda ningú al nostre pis... He decidit que a partir d'avui m'emportaré el mòbil a tot arreu! :)

P.S: Aprofito per enllaçar el blof de la Velvet a la versió kaatalana del blog, ja que per raons estranyes (jo mai me'n oblido de res) només estava enllaçat a la versió kaastellana.

0 comentarios