Blogia
La Kaa és com el vent

Agenda plena

Agenda plena Fa poquissima estona que he arribat a casa. Estic cansada i no em posaré a passar els apunts de dret constitucional perquè no en tinc gens de ganes. Milor ho deixo per demà, que surto de classe a les 6. També hauré de fer les dues pràctiques de dret administratiu, que són per demà passat i encara no m'hi he posat...

Demà a les 9 començo a l'escola d'adults per tercer any. He quedat a 2/4 de 9 amb la companya per preparar-ho una mica. Tampoc crec que haguem de preparar gaire res. El primer dia cada any és el mateix. Al menys aquest any ens han canviat d'instal·lacions i se suposa que podrem fer moltes més coses que abans.

La veritat és que em fa molta mandra començar aquest curs. Suposo que ja tinc prou feina com per emmerdar-me en més coses, però de tot el que faig és l'únic lloc on em paguen alguna coseta, encara que sigui la mateixa quantitat que ens donaven fa tres anys quan vam començar el primer. En fi, segur que demà quan hi arribi m'ho passo la mar de bé :)

0 comentarios