Blogia
La Kaa és com el vent

London m'espera

London m'espera Si, si, si! No com en Peibols, que se'n hi ha anat a viure, jo només hi vaig 4 dies, del 12 al 15 de novembre. Uns amics hi havien d'anar per unes reunions. Un parla molt bé l'anglés, l'altra no tant, però al final l'English speaker no hi pot anar, així que la meva amiga ahir em va preguntar si la volia acompanyar, and, of course, I said YES! Com sempre vaig pensar les coses després d'haver contestat. I si el meu nivell d'anglès no és suficientment bo? De fet mai he estat a cap país anglosaxó, així que no ho he pogut comprovar. Encara que a Leuven em vaig entendre perfectament amb tots. Suposo que no tindré problemes amb els francesos, alemanys, italians i austriacs, i pot ser em costará més pillar els britànics, però com que vaig avisar a la meva amiga de que el meu nivell potser serà una mica cutre i ella em va dir que al menys riuríem, me'n hi vaig!

La única pega és que no seré a casa el dia que surt l'Ultimate Collection!!

LONDON I'M COMING!!

0 comentarios