Blogia
La Kaa és com el vent

Les 5 del divendres

Les 5 del divendres 1)Ets puntual o dels que sempre arriben amb retard?
Normalment sóc puntual. Em posa molt nerviosa saber que he de ser a una hora a algun lloc i veure que arribo tard, per això a vegades sóc inpuntual, però arribant abans de temps. Prefereixo esperar a fer que m'esperin.
2)Cumpleixes amb les dates límit i terminis d'entrega?
Quin remei! El que normalment arribo pels pèls. Sempre em proposo tenir les coses acabades anabs de temps, però poques vegades es cumpleix el pròposit.
3)Fas servir agenda i segueixes algun horari?
Responc a totes dues coses: hauria. Justament l'altre dia pensava que he de comprar-me una agenda, perquè últimament estic molt despistada. Horaris, més o menys :P
4)Fas llistes de coses pendents i les cumpleixes?
Mai! Bé, faig llistes quan m'en vaig de viatge per no deixar-me res, però al fianl sempre es queda alguna cosa a casa, així que amb les coses pendents passaria el mateix. No, no faig aquest tipus de llistes.
5)Ets "hacedor/a" o dels que deixa les coses per més tard?
Si es tracta d'estudiar deixo les coses per més tard. És increible la de coses que es poden fer abans de posar-te a estudiar! Amb les altres coses... depén de si el que s'ha de fer m'agrada fer-ho o no. Però vaja, podríem dir que sóc de les que deixa les coses èr més tard, encara que algun dia canviarà!!

0 comentarios