Blogia
La Kaa és com el vent

A la SGAE

A la SGAE L'altre dia una companya em va donar l'oportunitat d'acompanyar-la a una presentació a l'edifici de la SGAE de Barcelona. A mi els de la SGAE em cauen, podríem dir MALAMENT, per això no vaig voler perdre l'oportunitat d'anar-hi i veure que tal viuen.
L'edifici és molt a prop de l'edifici de Correus. Un edifici antic remodelat. Tot molt maco i molt car. Ens van servir un esmorzar i teníem fins i tot cambrer. Jo al principi no vaig voler res, però després vaig pensar que tot alló estaba comprat amb els preus abusius dels cd's originals i el cannon dels cd-r que compro, així que em vaig atiborrar de pastes que eren boníssimes.
El que més em va cridar l'atenció van ser uns fulletons que hi havia que deien:
"Vive para tu creatividad.
Nosotros te ayudamos a vivir de ella"
El primer que em va venir al cap va ser en Ramoncín.i el següent slogan:
Vive para el cuento.
Nosotros te ayudamos a vivir de él"
:(

3 comentarios

Kaa -

Afegeixo que a mi em va agradar molt l'edifici per dins. Combinant l'antiguitat de l'edifici amb la modernitat del disseny de dins. Jo en vull un per mi!

Kaa -

Doncs la SGAE per dins, és un edifici que té pinta d'haver costat una millonada. Una o vàries... Està tot molt net i ordenat perquè amb els diners del cànon es poden permetre un bon servei de neteja.
Els treballadors que vaig veure, tenien tots una edat. Casualment només vaig veure una noia jove que de fet no feia res. Només voltava per allà, però no vaig veure que fes res. Frotar-se les mans, si, lo dels ulls vermells en aquella estona no però estic convençuda de que en un moment del dia es transformen i són com les cutre-vampireses de Van Helsing, éssent en Ramoncín el Dràcula.

Yosi -

Bueno, por lo menos lo que pagamos de mas los que compramos cds ha servido para pagarte un desayuno. Cuenta mas de la SGAE por dentro, como son los seres que lo habitan? Tienen los ojos rojos como dicen? Se frotaban las manos?

Coge la guitarra y cuenta la leyenda de los monstruos que habitan la SGAE...