Blogia
La Kaa és com el vent

El Pare Noel existeix

El Pare Noel existeix De veritat de la bona. Que com ho sé? Doncs resulta que l'altre dia vaig anar a buscar la meva capsa de "Ghosts" d'en Michael Jackson, que és una edició limitada de col·leccionista, que porta el cd "Blood on the dance floor", el vídeo de "Ghosts", el programa de la premiere que es va fer a Cannes i un cd exclusiu per aquesta edició.
Aquesta capsa me la va portar el Pare Noel el Nadal del 97. Sempre vaig a fer el Tió a casa dels meus cosins (el Tió sempre caga els torrons i el cava per les festes, xuxes i poca cosa més) i després al tornar a casa el Pare Noel ens ha deixat alguna coseta, però poca cosa, perquè a casa, que som republicans, el 6 de gener som els més monàrquics del món mundial. És a dir, que els nostres noms són a la llista dels Reis Mags.
Tornant al tema, que em despisto... Que la nit del 24 al 25 de desembre del 97 jo vaig tenir com a regal del bebedor de Coca Cola aquesta capsa, i l'altre dia em va donar per preguntar d'on la van treure, perquè és clar, és una edició de col·leccionista limitada i em feia gràcia saber com s'ho havien fet per què una arribés a casa.
- mama, d'on vau treure això?
- No m'en recordo. Pregunta-li al teu pare que ho sabrà.
- Pare, d'on vau treure això?
- No ho sé. No s'en recordo la teva mare?
La conversa va ser més o menys aquesta. Així que si ningú recorda d'on va sortir, però tots recordem que era a la part del sofà on hi ha els meus regals, és el veritable Pare Noel qui me la va portar!! Per tant el Pare Noel existeix!! I després d'evidenciar que el Pare Noel exosteix, qui és el guapo que em nega que els Reis Mags també exosteixen??
Ja! Ho sabia! Existeixen!! :)

0 comentarios