Blogia
La Kaa és com el vent

Era un gos, no?

Era un gos, no? Ahir, quan anava amb la meva germana i les meves cosines a sopar ens vam creuar amb un cotxe que ens va fer llums. La meva cosina que conduia li va posar les llargues perquè veies que ja anàvem amb les curtes, i quan va haver passat pel nostre costat, vam pensar que potser era el nòvio d'una altra cosina que ens saludava. I mentre discutiem si era el cosí-nòvio o un gilipolles ( :P ) i sortint d'una curva ens vam trobar amb una escena desagradable de trossos de carn i budells per terra, seguits d'un gran cadàver.
La meva cosina que conduia va poder desviar el cotxe per no xafar el cos, mentre es sentia un crit de les quatre ocupants del New Beetle.
Jo que anava de copi, quan vaig veure el cos, el primer que vaig pensar és que era una cadáver humà. Que estava mort ho tenia claríssim, doncs havia vist viscerew escampades per la carretera, però lo d'humà no ho tenia gaire clar. Així que el primer que es va sentir al cotxe després del crit generalitzat va ser a mi dient en veu baixa: " Era un gos, no?" esperant que m'afirmessin aquesta impressió que no tenia gens clara. La meva germana em va solucionar els dubtes dient: "No, un senglar"
Com que ja hi havia dos cotxes parats, un tot xafat i l'altre no, vam decidir seguir el nostre viatge. Però qui esglai! La meva cosina conductora, primer, també havia pensat que era una persona. Quan vam arribar al nostre destí, on ens esperaven més cosins i un amic, vam preguntar si algú havia vist el senglar. Ningú l'havia vist, és a dir que el devien atropellar feia molt poc.
Aquesta història em va fer venir a la memòria a la Petalo, en
Pei i el MariTwingo :)

0 comentarios