Blogia
La Kaa és com el vent

Homes de Neanderthal

Homes de Neanderthal Es diu (o al menys jo ho dic) d'aquells homes que, noraalment, un dissabte a la nit (pot ser qualsevol altre dia) quan ets amb els teus amivs, o amb qui sigui, poden passar-se vàries hores sense treure't els ulls de sobre, semblant que busquen presa. Doncs bé, el dissabte passat em vaig trobar un neanderthal dels autèntics.
Jo era en un pub amb un noi, asseguts a una taula, bueno, asseguts a la taula no, que a la taula hi havien les copes, i parlant. El neanderthal va passar per darrere del meu amic i es va col·locar de tal manera que jo només que aixequés una mica la mirada dels seus ulls (els del meu amic) em trobava amb els de l'altre mirant-me fixement (els del neanderthal) i es va estar així una mijta hora, sense exagerar.
Però com que no en va tenir suficient amb això, l'estona que va quedar fins que vam marxar, i no va ser poca, que ens hi van estar més d'una hora més, se la va passar donant voltes al votant de la nostra taula i mirant. Es veu que li deviem semblar molt estranys. No sé,. no crec que fossim taaan diertits de veure... Em va arribar a molestar molt la presnència d'aquell home al voltant nostre.

Que quedi clar que no tinc absolutament res en contra dels que abans poblaven aquest món. Però és el nom que em va venir al cap per descriure'ls :)

0 comentarios