Blogia
La Kaa és com el vent

Les 5 del divendres

Les 5 del divendres 1. Descriu amb tres paraules un dia normal de la teva vida.
La nena (això compta com una sola paraula), música, ordenador
2. Qué és el primer que fas al despertar-te i l'últim abans de dormir-te?
El primer, pensar si em puc quedar cinc minuts més al lit, l'últim, pagar la ràdio, tot i que algunes vegades es queda encesa tota la nit :P
3. Com és el teu esmorzar? Eys dels que esmorza en forma, o vas menjat durant el matí?
Dels que van menjant durant el matí. Quan em desperto només em vé de gust aigua, amb gas o sense, res d'esmorzar. Després a mig matí esmorzo un entrepà i una coca-cola.
4. Quantes hores té el teu dia? Les hores que no estàs dormit?
El meu dia té 24 hores, em sembla que com el de tots. però no les aprofito totes. Sóc de les persones que necessiten dormir cada dia, si no, no tiro. I per mi dormir vol dir dormir un mínim d'unes sis hores, a poder ser vuit. Res d'un parell d'hores i prou. Si no, estic molr borde i no m'en entero de res :) Així que aprofitables, els meus dies d'entre setmana tenen enter 16 i 18 hores. i els de cap de setmana entre 14 i 18. No acostumo a dormir migdiada.
5. Descriu un dia perfecte.
Per mi hi ha diferents tipus de dia perfecte. Des de el dia que no tens res a fer i el passea a casa fent el gos, fins al dia que surts de casa al matí i no pares de fer coses que t'agraden fins a acabar agotada.

0 comentarios