Blogia
La Kaa és com el vent

Al final m'han atrapat!

Al final m'han atrapat! Si, per molt que he intentat amagar-me, passar inadvertida, dissimular, i tot el que pot fer una persona per no ser vista, finalment els virus m'han atrapat! Ahir abans de sopar ja em vaig notar una punxada al colll que em va donar males vibracions, i és que sempre m'agafen pel mateix costat. I així va ser, al cap d'una estona ja em va començar a molestar el coll.
Els meus engostipats sempre són iguals, em fa mal el coll i em quedo algun dia sense veu. Deu ser el meu punt dèbil.
Aquesta vegada em penso que salvaré la veu, perquè no sembla que tingui la intenció d'abandonar-me, per tant la meva família i companys no disfrutaran d'un o dos dies sense haver de soportar els meus discursos i ordres :)
Sort que la meva mare em prepara aigua de llimona amb melperquè em passi ràpid :)

0 comentarios