Blogia
La Kaa és com el vent

Neveres amb rodes

Neveres amb rodes He tornat després d'alguns dies offline i amb algun tema per comentar. Començaré pels autobusos per anar a veure el Barça.
Bé, el diumenge vaig anar a veure el Barça, com sempre, amb l'autobus de la penya barcelonista, que t'aparca al costat del camp i quan acaba el partit et recull i et torna a casa. T'estalvies buscar pàrquing, haver de caminat fins al camp...
I quan era a l'autobus em va venir una pregunta al cap, que fins a dia d'avui no ha marxat: per què sempre et mors de fred a l'autobus d'anar a veure el Barça??
Sempre has d'acabar tocant tots els botons que hi ha a sobre de cada seient, perquè és per on surt l'aire congelant. A part d'encendre el llumet amb que et deixes la vista si mai pretenss llegir, i que surti encara més aire congelant del que ja sortia, no s'aconsegueix res més. Bé, si, la deseperació de la mig persona mig gelat que hi ha sota les reixetes.
I a l'autobus del diumenge vaig descobrir un sortidor nou d'aire impossible d'intentar apagar perquè no té botons! Bé, al menys diuen que la mort per congelació és una mort feliç :)

P.S: A l'usuari amb IP 65.54.164.135, que casualment no sóc jo: la contrasenya que vas demanar del meu blog versió kaastellana, va arribar ahir al meu correu :S

0 comentarios