Blogia
La Kaa és com el vent

Les 5 del divendres, cada setmana una mica més tard

Les 5 del divendres, cada setmana una mica més tard 1. Per tu... quina és la diferència entre consum i consumisme?
Per mi consum és comprar el que necessitem. Consumisme és comprar coses que encara que els hi donem us són prescindibles.
2. Fins quin punt t'unflueixen "les modes" a l'hora de comprar alguna cosa?
Depén de la moda. Hi ha modes que em poden agradar i si he de comprar alguna cosa la compro que segueixi aquesta moda, que també és més fàcil de trobar. Però si la moda no m'agrada, no compraré algo només perquè està de moda.
3. No gastes més... perquè no pots o perquè no vols?
Aquesta és molt fàcil! Perquè no puc :D
4. T'en penedeixes sovint de comprar alguna cosa que dies després et sembla inútil?
Poques vegades. Sobretot quan he comprat alguna xorrada. Pel que fa la roba, gairebé mai m'en penedeixo de comprar res del que compro.
5. Si fas servir "marques"... per què ho fas?
Moltes vegades per la qualitat que et donen. Però no és comprar marques perquè si, per exemple, mai més compraré roba Reebok perquè tot el que he tingut m'ha donat mal resultat, exceptuant un jersei. Però hi ha moltes coses que no són "de marca! que també donen bons resultats. No em limito a comprar coses de marques conegudes.

0 comentarios