Blogia
La Kaa és com el vent

My favourite places

My favourite places Us passa que hi ha llocs als que us agrada anar però alhora us provoquen una sensació estranya? A mi em passa amb un lloc de la meva ciutat. Aprofitant que avui no plovia (per fi!) he anat amb la meva neboda a fer unes fotos per la cadena de fotos de la caja tonta, perquè aquest lloc havia de sortir a les meves. És un lloc que m'agrada molt anar-hi i ensenyar-lo a la gent de fora, però a la vegada, quan hi sóc m'invaeix una sensació d'intranquilitat i vull marxar aviat. Sobretot si, com avui, quan hi vaig comença a amagar-se el Sol.
Potser és la sensació de petitesa que sento quan sóc allà, que fa sentir-me malament. No ho sé, el lloc en qüestió em provoca admitració i respecte per la natura. És com quan em sento a veure el mar :)

0 comentarios