Blogia
La Kaa és com el vent

Imatges per no dormir

Imatges per no dormir Aquest migdia estava davant el PC, amb la tele encesa, però sense fer-li gaire cas, doncs ja s'havia acaba en Shin Chan, i es veu que he escoltat que sortirien unes imatges molt dures, i el meu sobconscient, que de vegades sembla inconscient, m'ha fet girar el caparró. I el que he vist ja us ho podeu imaginar. Uns irqquís tallant el cap a un occidental. I com cridava pobre!
La veritat és que m'ha impresionait molt. Igual més del que m'hagués impresionat si hagués sabut el que anava a veure. Tampoc he sabut de quina nacionalitat era l'home que acabaven de degollar. Després he sabut que nord-americà. I que voleu que us digui. El fet quie fos nord-americà no m'ha alleujat gens.
A mi els americans, i qui em coneix ho sap, normalment em cauen simpàtics. Em semblen uns nens grossos, de vegades mooolt grossos, però en el fons nens. Hi ha moilt estúpids als USA, molt Bush deixat anar, però a quin lloc no n'hi ha? Si fins i tot hi ha algun català estúpid ;) :P Estic convençuda de que realment molta gent americana pensava que els seus soldats a l'Irak es comportaven com germanetes de la caritat i per això els deu haver traumatitzat veure imatges dels seus homenets torturant iraquís, igual que els ha traumatitzat veure aquest compatriota de pell blanca morir per res. Igual els nens americans s'estan fent grans. I potser serveixi perquè vegin que en una guerra perdem tots. Tan de bó aixóò els desperti i vegin que el mètode que tant agrada al seu prsi no és vàlid per anar per aquest món. Se'ls hi està trencant el seu món de somni.
El dilluns a classe de política internacional ens van dir que el millor que li podia passar al món a curt termini é sque en Bush no torni a guanyar les eleccions, i ja seria collonut si en Bush les perdés i en Kerry tingués alguna idea de com acabar amb això.
En fi, que m'han impresionat molt aquestes imatges, que em van impresionar molt les imatges de gen saltant al buit des de les torres bessones i que no he vist les imatges dels marines torturant iraquís, però segur que m'haurien impresionat igual.
M'en vaig a veure el concert que m'acabo de descarregar, que al menys veuré alguna cosa que m'agrada :)

0 comentarios