Blogia
La Kaa és com el vent

My Immaculate Collection de cd's

My Immaculate Collection de cd's Us donaré un consell, amics i amigues: no deixeu cap cd que us intressi tenir a ningú, exceptuant alguns casos.
Us dic això ara que m'acabo de redescarregar la Immaculate Collection de la Madonna. Redescarregar, si. Ja el vaig descarregar fa temps però vaig comentre l'error de deixar el cd a una persona que, ilusa de mi, pensava que me'l tornaria. Després de gairebé dos anys d'intents fracassays perquè em sigui retornat he optat per redescarregar-lo.
I no és que aquesta persona no em vulgii retornar la meva propietat en forma de cd, si no que senzillament ni s'en recorda de portar-me'l ni jo d'agafar-lo quan vaig a casa seva.
Així, els casos a qui si que els hi pots deixar els cd's són... els teus veïns. Perquè al menys vius a prop i pots anar-los a recollir quan vulguis, o encara millor, cridar i que te'ls tornin.
Jo és que sempre he estat més de gravar cd's que deixar-los. Prefereixo gravar alguns cd's a algú que deixar-los i que se'ls emportin. Només el meu tiet Jordi té la meva confiança absoluta, perquè segurament els cd's estan igual o millor amb ell que amb mi.
A part, tinc una selecció d'incunables que són toooots els meus cd's d'en Michael Jackson que no es mouen dels meus dominis. Pobrets, igual tindrien por o es sentirien sols!

Nota de l'autora: Pot substituir-se la paraula cd per dvd si es creu convenient.

0 comentarios