Blogia
La Kaa és com el vent

I want to be a part of it. New York, New York.

I want to be a part of it. New York, New York. De sempre una de les coses que m'hauria fet il·lusió era anar a New York i veure les torres bessones en primera persona. Des del setembre del 2001 que em serà impossible fer-ho realitat, al menys amb les torres que jo havia conegut.
New York sempre m'ha fascinat. Sempre he sabut que algun dia passejaré pels carrers de Manhattan, veuré l'Empire State, escoltaré gospel a Harlem i veuré algun musical a Broadway. New York, deixant de banda Barcelona, és la "meva" gran ciutat. La que més m'estimo.
Ara fa dos anys, quan ja no hi havien les torres, l'Anna i jo teniem uns quants diners estalviats i vam preparar un viatge de 5 dies a "la gran manzana" Ho tenia a tocar. Aixó era a principis de febrer i teniem planejat sortir el 21 del mateix mes. Sortida de Barcelona, escala a París i vol transatlàntic amb Air France. Arribaríem a l'aeroport JFK i ens estaríem a un hotel del 48th St. amb 6th Avenue, bastant a prop de l'edifici de la ONU i l'Empire State (no recordo el nom de l'hotel :() Vaja, tot preparadíssim.
El cas és que quan anàvem a fer la reserva, van començar a sortir gastos: que si taxes d'aeroports altíssimes al Charles de Gaulle i al JFK (degut als atemptats de l'11-S), les excursions també bastant cares... Total, que com que anàvem amb el diners bastant justets, resulta que tenem per pagar l'avió, l'hotel, el menjar i algun capritxet, però cap excursió. Per l'Estatua de la Llibertat no hi havia problema, metro i ferry i avall, però no podiem fer NY de nit, ni cap musical, ni visita al Bronx, que ens van recomanar que soles no hi anéssim.
Total, que no vaig poder anar a NY. Ens en vam anar a Eurodisney :D Però ens vam quedar amb la mel als llavis. Ho tenia a l'abast de la mà i s'em va escapar.
Doncs resulta que avui el meu cunyat m¡ha demanat que miri ofertes per anaar NY el mes d'Agost, perquè hi vol anar, i com que a la meva germana no li agraden els avions, i passa sis hores volant li sembla massa, han pensat que hi podríem anar tots dos. A mi em faria molta il·lusió, però per variar no tinc €. De totes maneres li buscaré les ofertes i faré la primitiva i la quiniela i jugaré a l'EuroLoto, per veure si em toca algo i hi puc anar!
A veure si aquesta vegada no se m'escapa!

0 comentarios