Blogia
La Kaa és com el vent

Michael Jackson en concert

Michael Jackson en concert El que bàsicament descarrego d'Internet són coses d'en Michael Jackson que no tinc: concerts i actuacions i algun videclip que no surt als DVD's originals, com la versió de la presó de "They don't care about us" o el de "One more chance".
Els DVD's de vídeos estan bastant bé, i per exemple el vídeo sencer de "Black or white" el tinc al DVD "Dangerous - The Short Films", al "HIStory Video Greatest Hits" i al "Number Ones". La versió sencera de "Thriller" y el vídeo de "Beat it" els tinc al "HIStory Video Greatest Hits vol.1", "HIStory Video Greatest Hits vol.2" i "Number Ones". Molts vídeos es repeteixen en més d'un DVD, però... Per què no ha sortit en DVD cap concert d'en Michael Jackson?? Amb "sonido envolviente" i bona imatge?? Els que baixes d'internet, normalment estan bastant bé, però no es pot comparar.
Ahir per exemple va acabar de descarregar-se un concert de la Bad Wolrd Tour, el d'Osaka, i es veu fatal i no es sent gaire millor. A més si el poses amb pantalla completa, ja es veu de pena.
Quina enveja que em fa en Pei quan diu que mira els concerts de la Kylie en DVD!! No es vendrien els concerts d'en Michael Jackson?? Jo em penso que si. I ja tenen els màsters, perquè alguna vegada n'han passat per la tele. Per tant si no els posen a la venda és perquè no volen.
Vull concerts d'en Michael de qualitat!!!!!!

Al rellegir això ja acabat, m'en adono que amb tant link sembla un Peipost! :D

0 comentarios