Blogia
La Kaa és com el vent

Retrobaments

Retrobaments El divendres vaig quedar per sopar amb l'Anna i la Marina. Ara feia molt que no quedavem, des de l'aniversari de l'Anna el mes de febrer. Amb la Marina ens anem veient, perquè al viure l'una al costat de l'altre, ens veuriem encara que no vulguessim, pero amb l'Anna no ens veiem tant des de que treballa a la discoteca.
Allà les 9 vaig anar cap a casa seva. La Rosa ens havia comprat pizzes així que ens vam estalviar haver de demanar-les. L'Anna només feia uns minuts que havia arribat de Girona. Ens vam posar al dia: les meves novetats, les seves, què ens sabiem d'amics comuns... El normal que fas quan fa temps que no veus algú proper a tu.
L'Anna em va dir que el dimarts l'han invitat al Liceu. Quina sort! Jo fa temops que tinc ganes d'anar ni que sigu una vegada a escoltar òpera al Liceu. Com que la roba que tenia previst posar-se no s'adiu gaire al temps que està fent, li vaig dir que li deixaria el meu traje fosc. Ahir al matí li vaig portat i li va molt bé, per tant ja té roba per anar-hi. Ja que no ho vaig jo, al menys que hi vagi una part de mi!
També em van ensenyar la roba que tenen pel casament del seu cosí del dissabte que vé. Tot molt maco, però em sembla que han tornat a pecar del mateix i passaran fred. De totes maneres entre divendres i ahir ja vam trobat alternatives per totes dues per si el temps no acompanya.
Bueno, vam sopar les pizzes i la Marina va marxar de seguida, perquè havia quedat per anar a veure "Scary Movie 3" (jo la vaig anar a veure el dijous) i amb l'Anna ens vam quedar parlant d'estudis i projectes a curt termini. Totes dues estem en una situació similar. Sense un €. El poc que guanyem ja està invertit abans d'arribar a la butxaca, i aquest estiu ja el tenim mig ocupat. Per això vam dir que estaria bé poder trobar alguna coseta a mitja jornada, per poder dedicar temps a les altres coses que hem de fer i guanyar uns diners. A veure si trobem algo!!
Al final vam anar a fer la volta de rigor. No hi havia ningú enlloc. Normal, havía estat plovent des del dia anterior i la gent es degué quedar a casa.

0 comentarios