Blogia
La Kaa és com el vent

Altra vegada setembre

Here we go again!

Doncs, si, es comença a flairar la fred. Ok, molt poquet, però comença a fer-se notar. Les nits ja no són el que eren. Aquesta nit passada m'he aixecat a tancar la finestra. L'única pega és que els dies s'escurcen, i en això reconec que l'estiu guanya per golejada a l'hivern.

I amb la fred també arriba la universitat, concretament el dia 26. Aquest any si que me'l prendre molt en serio. Després del 7 de Personal, he trobat la motivació que em faltava per fotre-li canya a la carrera i acabar-la el juny del 2007. Sé que puc fer-ho.

Pel que fa les prespectives d'estudi que havia fet per aquest estiu... han anat pitjor del que haurien hagut d'anar, però no tant malament com podrien haver anat. Total, que no és que m'hi hagi esforçat gaire... M'he presentat a 3 assignatures i n'he aprovat 2. Comptava aprovar-ne 2, però 1 era la que he suspés (això vol dir que n'he aprovat 1 que comptava suspendre :P) En principi no sabia si matricular-me de tot 2n més les 3 de 1r, o deixar-ne un parell de 2n per asegurar-me aprovar les suspeses. Al final m'he decidit a matrivular-me de tot 2n, més les de 1r, i aprovar-les totes :D

De moment, això és tot.

0 comentarios