Blogia
La Kaa és com el vent

deixa'M

deixa'M Quan poses una foto de fons de pantalla del mòbil, el logo de l'operadora queda com un gargot al mig. Fa un temps vaig eliminar el logo del meu mòbil i del de la meva mare, dos Nokia 3100. Avui volia fer el mateix amb el del meu pare, un Nokia 3220, però, obviament, no me'n recordava de com ho vaig ferl'altra vegada. Després de buscar una estona he trobat un mètode que ha funcionat. Ho deixo aquí per si a algú li interessa, i de passada per si ho torno a necessitar més endavant.

Connectar-se amb el mòbil a http://wap.mob453.com triar blank logo i descarregar-lo i guardar-lo.

1 comentario

Peibols -

pues con el Nokia 6600, me baje yo un programita tipo explorer de windows que te permite elegir una imagen (de unos 80x17 pixeles) y ponerla como logo de operador.
Yo llevo el logo de Kylie en el Fever.
Me lo pase al movil por bluetooth y tan amigos