Blogia
La Kaa és com el vent

Ja sóc switcher

Ja sóc switcher Avui fa dues setmanes que sóc switcher, i em sento molt bé!

Tinc un ordinador bonic, silenciós, que no es penja, l'aMule corre con no havia corregut mai l'eMule (encara que assumeixo que això va a ratxes i ara n'he agafat una de bona) En resum, tinc un ordinador que funciona. Obviament al meu ordinador... no hi tinc el Windows.

Un iMac G5 20'' com el de la foto. M'estic acostumant molt bé al mac OSX i als programes que porta. L'iTunes és una meravella, i l'iPhoto no es queda gens curt, encara que a aquest encara no el domino del tot i ja m'he carregat alguna foto :P

Trobo a faltar coses del PC? Doncs si, per què enganyar-nos... Trobo a faltar el Zuma i el Shangai, però ja instal·laré un emulador de Windows ÚNICA I EXCLUSIVAMENT per aquests jocs que et fan perdre tantes hores, no el necessito per res més, i un traductor de català per l'office i el pages, que quan em posi a buscar-lo trobaré.

En fi, que estic molt contenta amb el canvi :)

0 comentarios