Blogia
La Kaa és com el vent

Emulant el passat

Emulant el passat Fa uns dies, no sé gairebé com, vaig anar a parar en una página amb emulador de Game Gear. De cop i volta em van venir a la memòria una pila de jocs als que feia anys que no jugava. Així que passant dels treballs que he d'entregar i els apunts que he de passar, vaig descarregar l'emulador i vig començar a buscar roms d'aquells jocs que m'havien fet passar tan bones estones.

Però això no és tot. L'emulador emula també jocs de Master System, la segona consola que va arribar a casa després de la GG, així que no vaig poder resistir-me a descarregar més roms. I menter jugava pensava que no hi ha hagut millor consola que la Master System, peeerò, al pensar això em va venir la Mega Drive al cap. Si amb alguna consola he passat més hores ha estat amb la genial Mega Drive. Efectivament em vaig posar a buscar un emulador. Iel vaig trobar.

No sé quina ha estt la millor consola de tots els temps, si la Master System o la Mega Drive. El que si sé és quin ha estat el millor joc de tota la història: el SONIC!!! :)

1 comentario

Blinin -

I tant! A mi em va marcar molt la Scrap Brain Zone aquella del Sonic... visca la Game Gear, visca la Mega Drive i visca la Master System!