Blogia
La Kaa és com el vent

Vull un Mac!

Vull un Mac! esprés de vàries topades amb el SO de'n Bill Gates he decidit que vull una pometa.

Ja gairebé m'havia decidit per un Mac Mini, però em tira enrerre que porti una targeta de vídeo de només 32 MB no ampliables. Diu la gent que coneix el món apple que 32 MB a un mac no són el mateix que 32 MB a un PC. Però és que tinc por que el petító es quedia curt amb l'arribada de l'OS X Tiger. Així que descartat el Mac Mini m'he fixat en l'iMac G5, que és molt maco però bastant car.

A més hi ha altres cosetes que em fan pensar. Per una part hi ha la incompatibilitat amb els PC's que hi ha a casa. Per què no existeix un Nero per macs? També hi ha els meus dubtes sobre si sabré crear una xarxa domèstica entre tots 3. Sé que no hi ha problema perquè es reconeguin entre si, el problema és si jo sabré fer que es reconeguin :P I per acabar, pero no el menys important... és fàcil fer funcionar amb certa gràcia l'amule???

Com que no conec a gairebé ningú proper que tingui un mac (i mira que pregunto...) no puc experimentar. Només conec una persona però ara fa temps que no la veig...Jo!

Jo vull un mac!!!

0 comentarios