Blogia
La Kaa és com el vent

Al final em faran fora

Al final em faran fora Avui, que se m'acaba el pont (si, aquesta tarda he d'anar a la facultat per una sola assignatura) m'he posat a endreçar a fons la meva habitació. La de coses que arribes a trobar quan obres tots els calaixos!!

He arribat a la conclusió que la música em deixarà sense espai vital. Aquest estiu vaig haver de buidar un calaix de roba per posar-hi cd's, que també és trist. L'espai de les pretatferies dedicat a cd's no pot crèixer més, no hi ha lloc ni per un més!! y no li penso permetre menlar-se el poc espai que tenen els dvd' i els jocs de la PS2, que els pobres, a més de compartir espai, estan en minoria absolutíssima. Al disc dur tampoc. De 80 g m'en queden 6 de lliures... Així que no hi ha més remei. A llençar cd's!! N'hi ha alguns que sé perfectament que no escoltaré mai més. A d'altres potser els savaré alguna cançó, que ja veurem on guardo...

Aaaaaaaaaaahhhhhhh!!!!!!!!!!!! Quasi m'en descuido!!!! Falta un mes, senyores i senyors!! Només un mes per això i li he de fer espai :D

0 comentarios