Blogia
La Kaa és com el vent

Ha arribat la fred

Ha arribat la fred Abans d'ahir a la nit m'en vaig adonar de que si, que sembla que ja va arribant la fred, i de quina forma ho vaig notar...

Fins abans d'ahir, perquè a partir d'ahir ja no, dormia nomñes amb un llençol doble, és a dir, els llençols amb els que es forren les fundes nòrdiques. I molt bé. Fa un dies vaig començar a deixar als peus del llit una flassada de les primes, per si de cas arribava la fred alguna nit sense avisar, per no haver-me d'aixecar a buscar-lo a l'armari. Perquè poques coses em fan mñes mandra que haver-me d'aixecar quan sóc al llit.

El cas és que abans d'ahir,quan em vaig posar al llit ja vaog pensar: "Diries que fa com fred" però no li vaig donar gaire importància. Total, una vegada dormida ja no es nota. I em vaig posar a dormir sense la flassada.

Em vaig despertar vàries vegades amb fred, però... quina mandra aixecar-me per estirar la flassada... així que hi posava valor i tornava a dormir-me. Al final quan ja no podia més i em vaig decidir a estirar la flassada, i m'he tapat i he estat tan a gust, quan encara no havia tingut temps de tornar-me a dormir... pi pi pi pi. El meu Nokia 8310 en va recordat que eren les 7.50 i la durxa m'estava esperant. Segur que no em passa més :)

0 comentarios