Blogia
La Kaa és com el vent

L'Internet Explorer no m'agrada

L'Internet Explorer no m'agrada Ja sé que dec una entrada "post-judici". Ho tinc a la llista "per fer" :) Ara vinc a escriure sobre la web de la meva facultat.

L'Internet Explorer sempre m'ha caigut malament, per això quan tenia el PC tenia com a navegador predeterminat el FireFox. Ara amb al Mac navego tant amb el navegador propi d'Apple, el Safari, con amb el FireFox de tota la vida. La veritat és que em sento a gust amb tots dos i de moment no m'he decantat especialment ni per l'un ni per l'altre.

El cas és que la web de la meva facultat només funciona bé si l'obres amb l'Internet Explorer, i m'empipa molt. No és que no es vegi del tot, o es vegi deformada amb els altres navegadors. És que simplement no va.

Quan necessito entrar a la web de la facultat l'Internet Explorer for mac que venia amb el Mac OS X aprofita per expulsar-se les teranyines, però em molesta no poder escollir quin navegador utilitzar, tenint en compte que un dels meus dos navegadors cada dia el fa servir més gent.

A veure si aconsegueixo l'adreça del departament informàtic, i els escric un e-mail demanant-los una mica d'atenció cap als usuaris que no estem disposats a passar per l'aro d'en Bill Gates.

Intentaré deixar unes imatges de com es veu la àgina amb cada un dels tres navegadors. A veure si surten ;)

FireFox:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Safari:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Internet Explorer (a més és lleig con ell sol):

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 comentarios