Blogia
La Kaa és com el vent

I van...

Em degué afectar de sobremanera lo d'en Bush, perquè desde que va fallar la teoria redskins he tingut el blog més abandonat... Des de novembre que no escrivia res. I com que no m'agradaria trobar-me el meu blog en una d'aquelles llistes de blogs abandonats. torno.

Han passat vàries coses des de que va fallar la teoria: en Bush ha guanyat una altra vegada, he estat a Anglaterra però sense poder veure en Peibols, han passat les festes de Nadal i Reis, he fet els exàmens de gener i a aquest pas només aprobaré la que no treu matèria pel juny... m'he calçat uns patins sobre gel i m'ha agradat l'experiència, tant que ja he repetit, i evidentment, ha començat el judici a en Michael Jackson. Segur que han passat més coses...

Vull canviar una mica el blog. M'agradaria saber fer etiquetes pels enllaços com els dels blog d'en Diegus i d'en Jack perquè no quedés tan soso. A veure si n'aprenc...

0 comentarios