Blogia
La Kaa és com el vent

Alimentació vegetariana

Alimentació vegetariana No dic que a partir de ja deixi de menjar carn, perquè no ho faré. No és el que pretenc.
El que si que vull és conèixer alternatives a la carn, perquè fins fa poc, quan em deien menjar vegetarià el que em venia al cap eren hortalisses i verdures, i poca cosa més. Cuinat sense cap gràcia.
Però he anat coneguent noves maneres de cuinar aquests productes, a més de productes nous, i la veritat és que són ben bons!
I com que tampoc és que menjar entrecots em fagi saltar d'emoció, doncs a partir d'ara intentaré cuidar més la meva alimentació, acostant-la més al tipus d'alimentació que pot seguir una persona vegetariana.
I quan em vingui de gust un bon tros de carn, assegurar-me de que la carn és bona. Que l'animal no ha estat engreixat en tres setmanes en una gàbia sense apagar els llums durant les 24 hores del dia, si no que ha estat un animal que ha seguit el seu ritme natural i ha menjat sa.
La meva mare també s'ha apuntat a canviar els seus hàbits alimentaris. A veure si ens surt bé :)

0 comentarios