Blogia
La Kaa és com el vent

Casament i kdd's

Casament i kdd's M'he aixecat tard, perquè si sumen que es dissabte i que es festiu... Hauria d'estar prohibit que les festes caiguessin en dissabte, que ja és el dia de la setmana que per naturalesa aprofito pero aixecar-me tard :P Com que avui dinava sola a casa, no havia de dutxar-me ràpid ni res, i podia pasar-me el dia fent el gos sense fer gaire res. He ajudat a elvecino a crear-se un blog i m'he preparat uns deliciosos ravioli de llauna.
Mentre es calentaven els ravioli, he decidit que era hora de connectar el mòbil. He trigat una mica degut a la sobredosis mobilistica d'aquesta setmana, i sort que l'he connectat a temps. Tenia un SMS que ènsava que seria alguna trucada perduda per variar y ha resutlat ser un SMS de la Judit, que em deia de quedar a les 4. Fer el gos eh?? Menja ràpid! Dutxa't ràpid! Corre per estar a l'hora!
La Judit és una amiga amb la que hem anat juntes a classe desde P-3 fins a COU. Vam repetir el mateix any i tot :D I la Judit ja prota molts anys amb el mateix noi, així que es casen. I han decidit invitar-me!! L'únic "problema" és que es casa el dia del meu aniversari i jo ja tenia previst cel·lebrar-lo amb els meus amics, perquè a més també és l'aniversari de la Txell (encara que jo sóc més jove)
A veure com ho arreglo per poder anar al casament i sortir, perquè a més ja Judit es casa a la tarda, així que m'invita a sopar... Bueno, hi hatemps per preparar alguna cosa. De moment haurem d'anar preparant la despedida, que no serà res de disfresses, polles enganxades al cap de la futura novia (a aquesta edat totes sabem om són, no és necessari que ens ho ensenyin amb un tros de plàstic) i vulgaritats per l'estil. Serà especial i diferent, que per fer aixó millor ens quedem a casa.
Al tornar a casa he decidit trucar al grup cajatontero que ha kedat aquesta tarda a Madrid amb motiu de les visites de la Piper, representant a Catalunya, i la Tepé, representant a Asturies. Reconec que m'ha fet molta ràbia no ser allà amb ells. Al menys he compartit les penes amb l'amic Diegus. I és que algú s'havia de quedar vigilant les terres que la Piper i la Tepe han abandonat per uns dies, i qui millor que en Diegus i jo. Algún dia se'ns haurà de compensar el sacrifici fet avui.
Doncs aixó, que aquests madrilenys i no madrilenys són molt macos! i que ja m'agradaría conèixer-los. Hi ha gent maca a la Caja Tonta, i la pena és que sigui tan complicat poder coincidir. Que tiri endavant lo de la I kdd Internacional de la Caja Tonta en Zaragoza! Però que no sigui el mateix dia del casament :)

0 comentarios