Blogia
La Kaa és com el vent

Sant Jordi

Sant Jordi Avui és Sant Jordi, i tinc molta feina. Al matí montem una parada conjuta de Convergència i la JNC A Sant Feliu, però encara no tinc els CATs de Convergència. N'hem comprat més, perquè ens en han tocat molt pocs de la JNC i gairebé era ridícul portar-ne tan pocs. Bé, doncs en Jaume se'n va descuidar de portar-me'ls ahir al migdia i a veure si s'en recorda de deixa-me'ls a primera hora, si no... ja veure'm que fem! :P La Bego arribarà una mica tard així que avisaré a la Victòria perquè m'ajudi a montar-ho tot (comptant que ja tingui els CATs) A mig matí anirà venit l'altre gent, a veure si tinc temps per fer una escapadeta per veure les altres parades i decidir quin llibre em compro, tot i que ja en tinc un de pensat.
Després hem dit amb la Bego que anirem a dinar a Palafrugell, perquè hi hem de ser a les 3 i en Jordi ja hi serà, així no dinarà sol. Que no m'en descuidi de felicitar-lo. Després, a la tarda vindrà en Pujol,i és clar, també serà el seu sant. M'ha dit la Bego que a Palafrugell no pensen estar-s'hi tota la tarda. Espero allà les 5.30 poder tornar cap a Sant Feliu i estar-me una estona més a la nostra parada. Trucaré a la Txell per si vol venir.
Ara només falta que no ens plogui!! :)

0 comentarios