Blogia
La Kaa és com el vent

El gran repte

El gran repte El meu pare és soci del Barça, jo sòc sòcia del Barça, i si no hi ha canvi de plans la meva neboda demà serà sòcia del Barça. Està molt contenta perquè li regalaran una pilota, tot i que encara no ho sap :P Em fa il·lusió pagar-li el carnet, i que sigui sòcia amb menys d'un any. De fet és el meu regal deñ tió, que encara no l'hi havia donat, perquè esperava el moment d'anar a Barcelona.
Perquè ara és un pal renovar el carnet. Has d'anar-te a fer una foto. No sé si la nena aguantarà tanta estona de cotxe per una simple foto que te l'haurien de deixar enviar per e-mail. Serà el primer disgust que li donarà el Barça :) He trucat un parell de vegades, demanant alguna adreça on enviar-los les fotos, però sempre em diuen que hi hem d'anar personalment... Hi haviem d'anar la segona setmana de Febrer, però no ens va venir bé, i els dies de partit l'autobús sempre ha arribat just pel partit és a dir que tampoc hem tingut temps.
Total, que demà ens tocarà fer un viatge de més de dues hores amb una nena d'onze mesos per fer-nos la foto i que ens regalin una pilota.

2 comentarios

Kaa -

Pei, yo coleccionaba las fotos de Vítor Baía que salían en el periódico :D

Pei -

el único motivo para ser del R. Madrid hoy dia es Beckham (en rubio) o Figo-tradior-fariseo-pesetero (en moreno).

Antes el mejor masto del Barça era Vitor Baia... porque se fue... sinff sinff

Ya ves, que para algunas el futbol es algo mas que un balon y un estadio... tambien son las fotos del Marca o del Sport jejejeje