Blogia
La Kaa és com el vent

Les 5 del divendres el dissabte

Les 5 del divendres el dissabte Les meves primeres 5 del divendres les faig el dissbate.

1. Si necessites algun consell, a qui el demanes?
No tinc una persona que pugui considerar la meva consellera. Si necessito consell el demano a qui estigui més a la vora o qui cregui que em pot ajudar més.
2. Fas cas quan et donen consells?
Depén de si l'he demanat o no. Cada vegada en demano menys i intento fer les coses que jo crec que he de fer. I si em costa decidir-me, tiro per la primera opció que he pensat, que diuen que sol ser la bona.
3. Ets de donar consells als altres?
Si. Donar consells és molt fàcil. Jo sempre em se la teoria. Una altra cosa és portar-ho a la pràctica :)
4. Quin ha estat el millor consell que t'han donart?
Que em sàpiga valorar. Que faci la meva i només miri enrera quan sigui necessari.
5. Alguna vegada t'has penedit de seguir el consell d'algun amic, familiar, professor, etc?
Si, però em va servir per adonar-me de que prefereixo equivocar-me fent el que jo crec que s'ha de fer que no pas equivocar-me fent el que ha cregut un altre que havia de fer.

0 comentarios